מספר מכרז #31/2025
דרושים
תאריך גמר 28/08/2025

לקרן לפיתוח דימונה דרוש/ה מנהל אזור איכות הסביבה

היקף משרה : מלאה

מקום העבודה: אגף שפ"ע

תואר התפקיד:

  • פיקוח על עבודות קבלן הניקיון.
  • פיקוח ומעקב אחר ביצוע שירותי ניקיון ואחזקה שוטפים, לרבות איסוף אשפה כל סוגיה, פסולת וגזם ואופן הסדרתם סילוקם לאתרי מיחזור והטמנת אשפה מורשים.
  • פיקוח ובקרה אחר פעילות למניעת מפגעים תברואתיים ושירותים בריאותיים.
  • פיקוח על פרויקטים ומשימות התורמים לשיפור איכות הסביבה והחיים של התושב.
  • השתתפות בגיבוש תוכנית עבודה, הניקיון והתברואה.
  • איתור מפגעים שונים באזור שבתחום אחריותו, ניתובם לטיפול ע"י הפונקציות הרלוונטיות ומעקב אחר הביצוע וסיום הטיפול.
  • תיעוד מלא של פעילות העובדים והקבלנים שבתחום אחריותו, כולל דיווחים שוטפים לרכז העבודה על הביצוע.
  • בקרת חשבונות כל הקבלנים שבתחום האזור עליו הוא מופקד.
  • מבצע כל מטלה המנותבת לו על ידי הממונה מעבר למטלות השוטפות. בהתאם לצרכים המשתנים של האגף.

כפיפות: מנהל אגף שפ"ע

דרישות התפקיד:

השכלה:  12 שנות לימוד

ניסיון ניהולי: ניהול צוות של צוות עובדים במשך 3 שנים.

כישורים אישים: אמינות, מהימנות אישית, סדר וניקיון, כושר ניהול מו"מ , יישומי מחשב תוכנת אופיס, רישיון נהיגה ונסיעות בתפקיד.

דרישות מיוחדות: עבודה בשעות בלתי שגרתיות.

אופן הגשת המועמדות:

יש להוריד את השאלון האישי מהאתר ולצרף אותו עם יתר המסמכים להגשה.

מועמדות יש להגיש עד לתאריך עד  28/08/25 השעה 12:00 במייל:  shirlio@dimona.muni.il  או באתר הקפ"ד (תחת לשונית מכרזים – דרושים) – www.kapad.co.il.

יש לצרף להגשה קורות חיים, שאלון אישי, תעודות השכלה, מכתבי המלצה (אם יש), אישורי העסקה וצילום ת.ז + ספח. במידה ותהליך המיון הראשוני יסתיים בהצלחה ויוגשו כל המסמכים הרלוונטיים, צוות הגיוס יצור עמך קשר להמשך התהליך.

יש לצרף אישורי העסקה – מורידים מאתר ביטוח לאומי בצורה הבאה: נכנסים בגוגל לאתר ביטוח לאומי לאזור האישי- אישורים- אישור תקופת ביטוח ומעסיקים או ניגשים ישירות לביטוח לאומי.

הצעות שלהן לא יצורפו כל המסמכים הנדרשים, לא תענינה.

רק מועמדים מתאימים יענו.

הגש מועמדות