היקף משרה : מלאה
מקום העבודה: אגף שפ"ע
תואר התפקיד:
- פיקוח על עבודות קבלן הניקיון.
- פיקוח ומעקב אחר ביצוע שירותי ניקיון ואחזקה שוטפים, לרבות איסוף אשפה כל סוגיה, פסולת וגזם ואופן הסדרתם סילוקם לאתרי מיחזור והטמנת אשפה מורשים.
- פיקוח ובקרה אחר פעילות למניעת מפגעים תברואתיים ושירותים בריאותיים.
- פיקוח על פרויקטים ומשימות התורמים לשיפור איכות הסביבה והחיים של התושב.
- השתתפות בגיבוש תוכנית עבודה, הניקיון והתברואה.
- איתור מפגעים שונים באזור שבתחום אחריותו, ניתובם לטיפול ע"י הפונקציות הרלוונטיות ומעקב אחר הביצוע וסיום הטיפול.
- תיעוד מלא של פעילות העובדים והקבלנים שבתחום אחריותו, כולל דיווחים שוטפים לרכז העבודה על הביצוע.
- בקרת חשבונות כל הקבלנים שבתחום האזור עליו הוא מופקד.
- מבצע כל מטלה המנותבת לו על ידי הממונה מעבר למטלות השוטפות. בהתאם לצרכים המשתנים של האגף.
כפיפות: מנהל אגף שפ"ע
דרישות התפקיד:
השכלה: 12 שנות לימוד
ניסיון ניהולי: ניהול צוות של צוות עובדים במשך 3 שנים.
כישורים אישים: אמינות, מהימנות אישית, סדר וניקיון, כושר ניהול מו"מ , יישומי מחשב תוכנת אופיס, רישיון נהיגה ונסיעות בתפקיד.
דרישות מיוחדות: עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
אופן הגשת המועמדות:
יש להוריד את השאלון האישי מהאתר ולצרף אותו עם יתר המסמכים להגשה.
מועמדות יש להגיש עד לתאריך עד 28/08/25 השעה 12:00 במייל: shirlio@dimona.muni.il או באתר הקפ"ד (תחת לשונית מכרזים – דרושים) – www.kapad.co.il.
יש לצרף להגשה קורות חיים, שאלון אישי, תעודות השכלה, מכתבי המלצה (אם יש), אישורי העסקה וצילום ת.ז + ספח. במידה ותהליך המיון הראשוני יסתיים בהצלחה ויוגשו כל המסמכים הרלוונטיים, צוות הגיוס יצור עמך קשר להמשך התהליך.
יש לצרף אישורי העסקה – מורידים מאתר ביטוח לאומי בצורה הבאה: נכנסים בגוגל לאתר ביטוח לאומי לאזור האישי- אישורים- אישור תקופת ביטוח ומעסיקים או ניגשים ישירות לביטוח לאומי.
הצעות שלהן לא יצורפו כל המסמכים הנדרשים, לא תענינה.
רק מועמדים מתאימים יענו.